sihatcantik4u.net

Vivix Untuk Kesihatan Menyeluruh

Vivix Untuk Kesihatan Menyeluruh MANFAAT VIVIX Vivix merupakan minuman botanikal yang hebat di mana ianya berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular. Menurut kajian,ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penemuan pada tahap selular: Kerosakan DNA Setiap hari,sel tubuh seseorang diserang oleh hampir sejuta serangan yang […]

Promosi Shaklee : Februari 2016

Promosi Shaklee : Februari 2016 Fakta tentang NutriFeron Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima ┬áSatu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun – Dr. Yasuhiko Kojima. Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan Dr. Kojima berjaya mencipta NutriFeronTM┬áselepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. Nutriferon mengandungi satu campuran […]

Enfuselle Eye Treatment

Cara menghilangkan eyebag dan mata panda

Cara menghilangkan eyebag dan mata panda | Teringat masa study kat matrix dulu. First time masuk asrama lah katakan. Kelas setiap hari adalah dari pukul 8 pagi sampai 5 petang. Saya ni pulak bukan jenis cepat catch up dalam kelas. Dah penat-penat balik kelas takde kesedaran pun nak buka buku. Yang penting waktu tidur tu. […]

Diabetes

Testimoni Vivix Terhadap Pesakit Kencing Manis

Testimoni Vivix Terhadap Pesakit Kencing Manis

Vitamin Untuk Kecantikn Kulit

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit | Kajian menunjukkan bahawa nutrisi tertentu penting untuk mencegah tanda-tanda penuaan kulit. Kalau kita perhatikan, banyak produk-produk kecantikan mengandungi vitamin-vitamin tertentu dalam produk penjagaan kulit mereka. Antara vitamin tersebut adalah: Vitamin A untuk elakkan kulit berkedut Beta Carotene merupakan antioksidan yang mampu meneutralkan kesan buruk akibat oksidasi yang disebabkan oleh radikal […]