Enfuselle Eye Treatment

Cara menghilangkan eyebag dan mata panda

Cara menghilangkan eyebag dan mata panda | Teringat masa study kat matrix dulu. First time masuk asrama lah katakan. Kelas setiap hari adalah dari pukul 8 pagi sampai 5 petang. Saya ni pulak bukan jenis cepat catch up dalam kelas. Dah penat-penat balik kelas takde kesedaran pun nak buka buku. Yang penting waktu tidur tu. […]

Diabetes

Testimoni Vivix Terhadap Pesakit Kencing Manis

Testimoni Vivix Terhadap Pesakit Kencing Manis

Vitamin Untuk Kecantikn Kulit

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit | Kajian menunjukkan bahawa nutrisi tertentu penting untuk mencegah tanda-tanda penuaan kulit. Kalau kita perhatikan, banyak produk-produk kecantikan mengandungi vitamin-vitamin tertentu dalam produk penjagaan kulit mereka. Antara vitamin tersebut adalah: Vitamin A untuk elakkan kulit berkedut Beta Carotene merupakan antioksidan yang mampu meneutralkan kesan buruk akibat oksidasi yang disebabkan oleh radikal […]

Diabetes

Awas Diabetes!!!

Awas diabetes!!! | Diabetes adalah satu keadaan di mana tahap gula di dalam darah anda adalah tinggi dari normal. Diabetes berlaku apabila pankreas dalam badan tidak lagi menghasilkan insulin atau badan tidak boleh menggunakan insulin sendiri dengan berkesan. Makanan yang kita makan akan bertukar kepada gula dalam badan kita. Insulin akan digunakan untuk membawa gula […]

Masalah sembelit

Atasi Sembelit dengan HerbLax

Atasi Sembelit dengan HerbLax | HerbLax diformulasi dengan kombinasi sains perubatan moden dan tradisi. Mengandungi herba-herba semulajadi untuk menggalakkan tindakan pembersihan usus secara lembut dan terbukti kesesuaiannya secara klinikal. HerbLax bermanfaat untuk Pembersihan najis yang tersekat Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersimpan sekian lama dalam tubuh kita Membantu masalah […]