Enfuselle Eye Treatment

Cara menghilangkan eyebag dan mata panda

Cara menghilangkan eyebag dan mata panda | Teringat masa study kat matrix dulu. First time masuk asrama lah katakan. Kelas setiap hari adalah dari pukul 8 pagi sampai 5 petang. Saya ni pulak bukan jenis cepat catch up dalam kelas. Dah penat-penat balik kelas takde kesedaran pun nak buka buku. Yang penting waktu tidur tu. […]

Diabetes

Testimoni Vivix Terhadap Pesakit Kencing Manis

Testimoni Vivix Terhadap Pesakit Kencing Manis

Vitamin Untuk Kecantikn Kulit

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit | Kajian menunjukkan bahawa nutrisi tertentu penting untuk mencegah tanda-tanda penuaan kulit. Kalau kita perhatikan, banyak produk-produk kecantikan mengandungi vitamin-vitamin tertentu dalam produk penjagaan kulit mereka. Antara vitamin tersebut adalah: Vitamin A untuk elakkan kulit berkedut Beta Carotene merupakan antioksidan yang mampu meneutralkan kesan buruk akibat oksidasi yang disebabkan oleh radikal […]