Promosi Shaklee Mei 2016

Promosi Kolagen Shaklee 2016

Promosi Kolagen Shaklee 2016 | Assalammualaikum dan salam sejahtera. Ramai wanita bimbang menjadi tua sebelum waktunya. Ini disebabkan oleh merosotnya kolagen dalam tubuh kita seiring dengan pertambahan umur kita. Faktor lain seperti pemakanan dan gaya hidup boleh menyebabkan kemerosotan kolagen dalam badan kita menjadi semakin cepat. Maka, tidak salah sekiranya anda mengambil kolagen daripada bahan […]

Virus-Zika

Virus Zika Q & A

Virus Zika Q & A Apakah Virus Zika (Zika)? Zika adalah sejenis penyakit yang disebabkan oleh sejenis virus yang disebarkan kepada manusia melalui gigitan nyamuk Aedes yang telah dijangkiti kuman. Antara gejala-gejala Zika ialah demam, ruam, sakit sendi dan kunjunktivitis (mata merah). Pesakit biasanya mengalami kesakitan yang sederhana tetapi mungkin berpanjangan sehingga satu minggu. Virus […]

sihatcantik4u.net

Vivix Untuk Kesihatan Menyeluruh

Vivix Untuk Kesihatan Menyeluruh MANFAAT VIVIX Vivix merupakan minuman botanikal yang hebat di mana ianya berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular. Menurut kajian,ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penemuan pada tahap selular: Kerosakan DNA Setiap hari,sel tubuh seseorang diserang oleh hampir sejuta serangan yang […]

FEBRUARY 2016 PROMO!!

Promosi Shaklee : Februari 2016

Promosi Shaklee : Februari 2016 Fakta tentang NutriFeron Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima  Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun – Dr. Yasuhiko Kojima. Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan Dr. Kojima berjaya mencipta NutriFeronTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. Nutriferon mengandungi satu campuran […]

Enfuselle Eye Treatment

Cara menghilangkan eyebag dan mata panda

Cara menghilangkan eyebag dan mata panda | Teringat masa study kat matrix dulu. First time masuk asrama lah katakan. Kelas setiap hari adalah dari pukul 8 pagi sampai 5 petang. Saya ni pulak bukan jenis cepat catch up dalam kelas. Dah penat-penat balik kelas takde kesedaran pun nak buka buku. Yang penting waktu tidur tu. […]